arrow_drop_up arrow_drop_down

Hier kan je altijd terecht met je vragen

Community basis

Overleggen waar je moet beginnen

Vragen welke headline overtuigender is

Samen de opmaak optimaliseren

Of cases te lezen en video's bekijken

Met community basis heb je altijd sparringpartners bij hand 

Stel dat je een schitterende tekst geschreven hebt en de directeur vindt het niet zakelijk genoeg.  Hoe fijn is het dan om de community om argumenten te vragen.  Of je moet een e-mailing schrijven over een nieuw product en je weet echt niet hoe je moet  beginnen. Je beschrijft in de community het product en vraagt "Hoe zouden jullie beginnen?" In no time heb je plenty goeie ideeën. 


Er zitten ook professionele copywriters in de community

Het is natuurlijk altijd afwachten van wie je feedback krijgt. Een ding is zeker. Alle leden worden er steeds beter in. Martin en Wim kijken vrijwel dagelijks in de community. Met hun tientallen jaren ervaring hebben zij vast wel een paar goeie ideeën. Verder worden  er meerdere professionele copywriters lid. Super goede feedback. Dat is wat we willen.

 

Toegang tot drie trainingsvideo's en drie video's met tekst-scans

Als lid heb je ook toegang tot de basistraining van drie trainingsvideo's. Verder leer je natuurlijk veel over tekst als je adviezen leest. In het community basis lidmaatschap krijg je ook toegang tot de laatste drie video's met een tekst scan. Daarin analyseren Wim of Martin  marketingteksten op basis de belangrijkste principes van overtuigen. Ook die tips kun je gebruiken voor je eigen teksten.


Misschien krijg jij zelf ook wel een tekst scan

Vragen staat vrij en Wim en Martin maken er regelmatig een. Dus waarom zou jij niet aan de beurt komen.


Wat kost het lidmaatschap?

Het lidmaatschap van de community is tot  1 september 2020 gratis. Daarna betaal je € 29,50 exclusief btw per jaar.  Er komen  steeds meer  video's en op termijn ook podcasts in de community.  

Maak nu een gratis account aan tot 1 september

Vraag direct feedback op je tekst of volg de basistraining