Meer conversie halen uit je website en e-mailmarketing? Bekijk de gratis proefles en stuur ogen richting conversie

We denken dat we zelf bepalen waar we naar kijken, maar met design is het kijkgedrag van jouw publiek te sturen. Wel zo fijn als hun blik dan blijft hangen op de conversieknop op jouw pagina. In deze gratis proefles van 18 minuten leer je hoe je dat doet.

  • Stuur je kijker naar de conversieknop
  • Gebruik pijlen en andere visuele nudges
  • Verhoog aantoonbaar je conversie met de juiste combi van tekst en vorm


Na deze voorbeeldles ga je gegarandeerd door met de andere lessen.

Ik ga akkoord met de privacyvoorwarden
Gebruik gaze-cue om de kijkrichting te sturen
Gaze cue: we volgen de kijkrichting van de persoon op de foto

Meer conversie halen uit je website en e-mailmarketing? Bekijk de gratis proefles en stuur ogen richting conversie

We denken dat we zelf bepalen waar we naar kijken, maar met design is het kijkgedrag van jouw publiek te sturen. Wel zo fijn als hun blik dan blijft hangen op de conversieknop op jouw pagina. In deze gratis proefles van 18 minuten leer je hoe je dat doet.

  • Stuur je kijker naar de conversieknop
  • Gebruik pijlen en andere visuele nudges
  • Verhoog aantoonbaar je conversie met de juiste combi van tekst en vorm


Na deze voorbeeldles ga je gegarandeerd door met de andere lessen.

Ik ga akkoord met de privacyvoorwarden
We volgen de kijkrichting van de persoon op de foto
Gaze cue: we volgen de kijkrichting van de persoon op de foto
Robbie van der Werf Partner bureau eztat

Robbie van der Werf

Partner bureau eztat

132,6% meer conversie

"Een van onze klanten had geen budget voor een nieuwe website, fotografie of design. Dus we mochten alleen aan de slag met tekst. Met de principes van Schrijven voor het Brein, realiseerde we in 6 maanden tijd, 4,8% minder bezoekers en 132,6% meer conversies t.o.v. 6 maanden daarvoor".