Meer conversie halen uit je website en e-mailmarketing? Bekijk de gratis proefles en stuur ogen richting conversie
We denken dat we zelf bepalen waar we naar kijken, maar met design is het kijkgedrag van jouw publiek te sturen. Wel zo fijn als hun blik dan blijft hangen op de conversieknop op jouw pagina. In deze gratis proefles van 18 minuten leer je hoe je dat doet.
Na deze voorbeeldles ga je gegarandeerd door met de andere lessen.
Meer conversie halen uit je website en e-mailmarketing? Bekijk de gratis proefles en stuur ogen richting conversie
We denken dat we zelf bepalen waar we naar kijken, maar met design is het kijkgedrag van jouw publiek te sturen. Wel zo fijn als hun blik dan blijft hangen op de conversieknop op jouw pagina. In deze gratis proefles van 18 minuten leer je hoe je dat doet.
Na deze voorbeeldles ga je gegarandeerd door met de andere lessen.
"Een van onze klanten had geen budget voor een nieuwe website, fotografie of design. Dus we mochten alleen aan de slag met tekst. Met de principes van Schrijven voor het Brein, realiseerde we in 6 maanden tijd, 4,8% minder bezoekers en 132,6% meer conversies t.o.v. 6 maanden daarvoor".