Maak van overtuigend schrijven een automatisme

E-learning + boek + een volle dag live-training

Leer van je eigen case en van die van anderen

Kies voor het complete pakket. Volg eerst in je eigen tempo de online lessen en lever dan jouw case aan voor de live-training. In een groep van maximaal 12 deelnemers krijg je een volle dag les van Martin en Etienne. 

  • Combineer online leren met een dag live training en verbeter structureel je teksten
  • Je past bewezen neuromarketingtechnieken toe in tekst
  • Jouw case, landingspagina, e-mail of social media post komt gegarandeerd aan bod


Heb je al een favoriete dag, wacht dan niet te lang met aanmelden. We hebben maximaal 12 plekken per datum.

Kies jouw datum

13

SEPT
09:30

E-learning + Live-training

9:30 tot 16:30 uur
Locatie: Utrecht

Met startgarantie

16

NOV
09:30

E-learning + Live-training

9:30 tot 16:30 uur
Locatie: Utrecht

Met startgarantie

Wil je op factuur betalen? Geen probleem. Stuur ons dan een mail via info@schrijvenvoorhetbrein.nl met de datum van jouw voorkeur en de gegevens voor op de factuur. Je ontvangt dan van ons via de mail een bevestiging. 

Stuur ons ook gerust een mail als je andere vragen hebt. 

Zet tekst een jaar lang op de agenda

Schrijven voor het Brein Feedback

1. Een volle dag training van twee experts

Het unieke aan deze training: bewezen neuromarketingtechnieken en copy komen samen. Jij leert hoe je gedrag ontwerpt met woorden.
Online Coaching Schrijven voor het Brein

2. Je start direct met de online lessen en ontvangt het boek

Zo komt iedereen met de juiste kennis naar de live training. We spreken direct dezelfde taal en kunnen écht de diepte in.

Online Coaching Schrijven voor het Brein

3. Je hebt een jaar toegang tot de e-learning

We houden de online lessen continu actueel en voegen er ook extra lessen aan toe. Van SEO tot ChatGPT en intro's schrijven.

4. Blijf je schrijfspier trainen met de online review masterclasses copy

Iedere tweede vrijdag van een kwartaal kun je jouw case aanleveren. Die bespreek je met andere breinschrijvers.

"Geweldig hoe je stap voor stap wordt meegenomen"

"Ik kreeg zoveel goede tips tijdens deze dag. Ik heb meteen uren in mijn agenda geblokt om alles aan te passen op de site en in de mailflows. Deze mannen leveren echt meer dan ze beloven. Ook na de training nam Etienne nog even de tijd om een paar e-mails door te lopen die we in de groep niet meer konden bespreken. Super!”

Stijn Madou

Stijn Madou, eigenaar WildcameraXL                                                 

Ik dacht dat ik het allemaal wel wist

"De beïnvloedingsprincipes van Cialdini kende ik al. Nu weet ik nog beter hoe ik deze kan toepassen in teksten. En hoe ik dus bewust kan schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must do voor elke copywriter die echt impact wil maken met tekst."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Tekst optimaliseren doe je met je hele team
"We willen dat iedereen in het team dezelfde kennis heeft van schrijftechnieken en neuromarketing. Dit is een super praktische training om met je team het maximale uit je teksten en conversie te halen."

Sjoerd Walinga, conversie strateeg Concept7

+ 2050 communicatiespecialisten, ondernemers en marketeers doen al mee


null

nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

nullnullnullnullnullnullnull


Je leert van 2 ervaren docenten

Martin van Kranenburg 

neuromarketeer 

Daar zat ik dan. Op het puntje van mijn stoel. Als de dag van gisteren zie ik mij nog zitten op het event van de Psychologie van het Overtuigen met Robert Cialdini van Denkproducties. Hoe krijg je eerder een "ja" op jouw verzoek. Magisch. Hoe vertaal ik dit naar online? Als je die neurolaag over tekst legt... daar ligt het goud. 

Etienne Donicie

Etienne Donicie

schrijfcoach en strateeg

Het Slagersvakblad of Schoenvisie. Dat waren de stageopties in 1995 in mijn eindexamenjaar op de School voor Journalistiek. Dacht het niet! Het alternatief: stage bij een piepklein internetbedrijfje. Het web greep me meteen. Sindsdien eet ik online copy en content voor ontbijt, lunch én diner.