Video Aspect Ratio: 4:1

Tekst is de belangrijkste aanjager van online succes


Praktische online training voor meer leads, nieuwe klanten en meer omzet

Tekst is de belangrijkste aanjager van online succes

Praktische online training voor meer leads, nieuwe klanten en meer omzet

Wil je met zelfvertrouwen overtuigend leren schrijven?

Bewezen schrijf- en neuromarketing technieken van twee ervaren docenten.

+800 deelnemers in 9 maanden tijd. Iedereen kan het leren. Meld je aan.

Ik wil het individueel volgen

95% van alle beslissingen nemen we onbewust. Leer hoe je bewust het (on)bewuste brein kunt verleiden met de juiste teksten. Verhoog morgen de conversie van je homepage, (sales)pagina, mailings of social media campagnes. 


- Wil je glasheldere teksten?
- Je lezer écht overtuigen
- Meer omzet, leads en klanten?

Samen met je team

Optimaliseer je teksten met je hele team. Gebruik allemaal dezelfde uitgangspunten. Schrijf met elkaar glasheldere beloftes met overtuigend bewijs. 

 
Deze B2B en B2C teams hebben zich al aangemeld: Concept7, VVV Texel, Zeeman, eHealth88, PUUR Exloo, B2B communications, Citymarketing Amersfoort, Unit4 Bedrijfssoftware, Synsel Techniek, DPG Media, Novartis, John Beerens, Basic Orange en Bureau Voor Tekst.

"Geweldig hoe je stap voor stap wordt meegenomen"

Ik wil een website waar ik trots op ben

"Waar begin je als je een nieuwe website wil? Na de tweede module wist ik al precies hoe ik het wilde. Goud die dialoogschets. Nu loopt het vanzelf. Nog een paar weken en dan ga ik live met een website waar ik trots op ben."

Marenthe de Bruijne, onderneemster Leiderschapstrainingen
                                                 

Ik dacht dat ik het allemaal wel wist

"De beïnvloedingsprincipes van Cialdini kende ik al. Nu weet ik nog beter hoe ik deze kan toepassen in teksten. En hoe ik dus bewust kan schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must do voor elke copywriter die echt impact wil maken met tekst."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Tekst optimaliseren doe je met je hele team
"We willen dat iedereen in het team dezelfde kennis heeft van schrijftechnieken en neuromarketing. Dit is een super praktische training om met je team het maximale uit je teksten en conversie te halen."

Sjoerd Walinga, conversie strateeg Concept7
850+
Cursisten
57 
Teams
22
Marketingbureaus

Een jaar toegang tot de training én 4 online masterclasses, waar je elders 500,- tot 750,- voor betaalt.

Hier slechts 179,- exclusief btw.

Bewezen resultaat na de training

1. Je teksten worden beter gelezen. Je schrijft per segment. Niemand herkent zich in algemeenheden. Je succes begint met een lezer die zichzelf en zijn behoefte direct herkent.  


2. Je tekst bevat meer bewijs. Bij elke tekst stel je de structuurvragen over behoefte, belofte en bewijs. Gevolgd door de vraag om een passende reactie. Dat levert veel betere resultaten op.


3.  Je beïnvloedt je lezer met de bewezen 7 Cialdini principes. Wil je eerder een "ja" op jouw verzoek? Leer hoe je de principes van Cialdini effectief inzet voor meer impact en conversie.


4. Je krijgt aantoonbaar meer reacties. Je leert aan de hand van de NeuromarketingCode hoe je de aandacht van je lezer kan pakken, vasthouden en sturen naar "gewenst gedrag".


5. Je teksten zijn veel beter leesbaar. Met de bewezen minusmethode maak je je teksten vlotter, korter, concreter, actiever en persoonlijker. Zo maak je je teksten onweerstaanbaar.


5 dagen een module van 1 uur

Module 1: Kruip in de huid van je lezer

Je begint met een duidelijke definitie van elk segment waarvoor je schrijft.

Module 2: Breng structuur aan in tekst

Voor structuur in tekst maak je vooraf een opzet van de behoefte, je belofte en het bewijs per segment.

Module 3: Kijk- en leesgedrag beïnvloeden 

Je stuurt eerst het oog waar jij het wil hebben. Daarna maak je bewust  gebruik van Cialdini triggers.

Module 4: Pas neuromarketing toe in tekst

Je checkt aan de hand van de NeuromarketingCode je tekst en design voor maximale impact voor conversie. 

Module 5: Eindredactie

Je verwijdert alle overbodige tekst en vervangt vage, zwakke, formele en passieve tekst.

Bewust schrijven voor het onbewuste brein 

"Wat een supertraining! Geweldig hoe je stap voor stap wordt meegenomen. Hoe je je teksten kan afstemmen op het onbewuste brein van je lezer. Als je in de huid van je lezer kruipt ontstaat de tekst vanzelf. Een verplichte training voor iedere tekstschrijver."

Claudia Treep, freelance copywriter
                                                 

Het heeft direct impact op onze business

"We kunnen nu al zien dat het een grote impact heeft op alles wat we doen. Mailflows aanpassen, homepage opnieuw inrichten, social proof toevoegen. Iedereen in de organisatie en onze partners zijn er mee bezig. We zien het effect ook direct  terug in onze omzet. 

Eduard de Wilde, ondernemer, biohacker en coach

Zuinig met de tijd van je cursisten omgaan

"Twee stappen vooruitzetten en dan weer een achteruit. Testen en leren. Teksten die je net klaar hebt weer weggooien, omdat het toch beter kan. Wat een mooie en praktisch toepasbare ontdekkingsreis. Concreet en direct toepasbaar."

Gitta Ducaneaux,

content creator bij VodafoneZiggo

 

+ 800 communicatiespecialisten, ondernemers en marketeers doen al mee


null

nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

nullnullnullnullnullnullnull


Wim van der Mark & Martin van Kranenburg

Wim van der Mark heeft meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en vier bestsellers geschreven. Martin van Kranenburg geeft al meer dan 20 jaar trainingen over neuromarketing,  conversie en online persuasion. 


Wim en Martin zijn al jaren docent bij gerenommeerde opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute en E-Academy. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten, met een gemiddeld cijfer van 8,7. 

Wim van der Mark en Martin van Kranenburg zijn (kern)docenten bij:


nullnullnullnullnullnullnull


Alleen toegepaste kennis is van waarde

Exclusief voor deelnemers Masterclass Copy:

Vier keer per jaar op 14 januari, 8 april, 8 juli en 14 oktober 2022 van 10:00 tot 12:00 uur online via Zoom. 


Een paar spontane reacties:

"Wat een energie en enthousiasme van de experts Wim en Martin! Veel geleerd over hoe ons brein websites scant en hoe je met psychologie gedrag van je bezoeker kan sturen. Leuk om naar elkaars cases te kijken. Super leerzaam" 

Jelle Brummans, front-end webdeveloper Libelnet


"Inspirerend webinar waarin ik heel veel heb geleerd over hoe mijn eigen website overkomt op de 'buitenwereld'. Zowel leerzaam als gezellig! Zin om verder te gaan!"
 Ellen Molenaar, copywriter Vertellen.eu


"Schrijven is meer dan een paar letters op papier kwakken. Sturende teksten. Converterende copy. Dat schrijf je niet zomaar."
 Lotte Groeneboom, online marketeer Fris.online


Een jaar toegang tot de training én 4 online masterclasses, waar je elders 500,- tot 750,- voor betaalt.

Hier slechts 179,- exclusief btw.

                                   

Veel gestelde vragen

Wat levert deze cursus mij op?

Meer impact, omzet en resultaat. De kracht van copy heeft iets magisch. Je leert hoe je teksten aanpast met bewezen technieken uit de psychologie en communicatie. Je kunt teksten vandaag nog aanpassen zonder tussenkomst van wie of wat dan ook.

Heb je er ook iets aan als je teksten uitbesteedt?

De kwaliteit van tekst bepaalt je succes. Je hoeft niet zelf te schrijven, als je maar kunt beoordelen of een tekst goed is! Waar zie herkenning? Waar zie je urgentie? Waar is je belofte? Juist als je het schrijven uitbesteedt heb je kennis nodig om te kunnen beoordelen of je tekst goed genoeg is. Veel marketingbureaus volgen de training juist om deze reden.

Wie doen er al aan de training mee?

Deze training is bedoeld voor iedereen die teksten schrijft of beoordeelt. Dit zijn zelfstandig ondernemers, marketeers, copywriters en communicatieprofessionals. Momenteel (5 juli 2021) doen er 630 mensen mee, waaronder teams van DPG Media, Novartis, Zeeman, Makelaarsland, WPG Media en tientallen web- en marketingbureaus zoals Concept7, PI marketing en Basic Orange.

Waarom kost deze training maar € 179,-?

Door de schaalgrootte kunnen wij deze training continu actualiseren en toch voor een laag bedrag blijven aanbieden.

Kan ik mijn teksten met jullie bespreken?

Elke tweede vrijdag van een kwartaal kun je als deelnemer je tekst laten bespreken in de masterclasses copy.
Je kunt later desgewenst nog aanvullende coaching van ervaren copywriters afnemen.

Hoeveel tijd kost het volgen van de training?

De training is vergelijkbaar met een training van minimaal een dag. Het beluisteren van alle video's kost ongeveer 5 uur. Dit is voldoende om professioneel teksten te beoordelen. Degene die schrijft gaat ook de slag met de werkbladen. Je haalt het beste resultaat als je de training in blokken van een uur volgt.

Krijg je een certificaat?

Deelnemers die alle lessen gevolgd hebben, kunnen hun werkbladen, belangrijkste inzichten en resultaten insturen. Na beoordeling ontvangen zij een certificaat.

Hoe lang houd ik toegang tot de online cursus?

Je koopt een jaar toegang inclusief 4 masterclasses copy. Daarna kun je toegang tot de online training, updates en masterclasses copy houden voor 49,50 per jaar.

                               

The making of

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark in Hoofddorp waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

Wil je met zelfvertrouwen overtuigend leren schrijven?

Ja, ik wil een jaar lang toegang tot alle lessen voor slechts 179,- excl. btw  en inclusief 4 masterclass copy per jaar. Bewezen resultaat en succesvol. 

arrow_drop_up arrow_drop_down