Copywriting is de meest onderschatte skill voor conversie

Je website en teksten optimaliseren is teamwork

Voor marketingteams, web- en (online) marketingbureaus die met bewezen neuromarketingprincipes voor maximaal online resultaat gaan

Vraag een offerte aan

Binnen 48 uur ontvang je van ons een vrijblijvende offerte voor je team.
Offerte aanvragen
Een offerte is geheel vrijblijvend

Boek een demo

Boek nu vrijblijvend een demo van 30 minuten.
Boek een demo
Plan direct in de agenda (via Calendly)

"Als team spreken we nu dezelfde taal"

Ik heb het hele team aangemeld en ben daar blij om
"Als team moet je dezelfde taal spreken. Zo houden we elkaar scherp en leren we elke dag van elkaar. We bespreken altijd elkaars teksten. Dat zien we terug in onze conversies. Ik raad het iedereen aan. Tekst is het meest onderschatte element van conversie".
Edo Knoppert, eigenaar PouchDirect

We dachten dat we het allemaal wel wisten

"De beïnvloedingsprincipes van Cialdini kenden we al. Nu weten we nog beter hoe we ze toepassen in tekst. En hoe we dus bewust  schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must do voor ieder teamlid dat echt impact wil maken met tekst."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Het heeft direct impact op onze business

"We kunnen nu al zien dat het een grote impact heeft op alles wat we doen. Mailflows aanpassen, homepage opnieuw inrichten, social proof toevoegen. Iedereen in de organisatie en onze partners zijn er mee bezig. We zien het effect ook direct terug in onze omzet."

Eduard de Wilde, CEO LiveHelfi

1

E-learning

4

Online masterclasses

2050 +

Deelnemers

155 +

Teams

3

Docenten

78 jaar

Ervaring

Dit is het resultaat na de teamtraining

Als iedereen die betrokken is bij tekst, zich verdiept in neuromarketing, gebeurt er iets bijzonders.


1. Je teksten worden beter gelezen. Je schrijft per segment. Niemand herkent zich in algemeenheden. Je succes begint met een lezer die zichzelf herkent.  

2. Je tekst krijgt meer bewijs. Bij elke tekst stel je de structuurvragen over behoefte, belofte en bewijs, gevolgd door actie. Dat levert veel betere resultaten op.

3.  Je beïnvloedt je lezer met de Cialdini principes. Daar heb je 7 opties voor. Welke triggers gebruik jij? En wanneer? Met welke woorden?  

4. Je krijgt (veel) meer reacties. Je draait aan de vier knoppen om je conversie continue te verbeteren.  

5. Je teksten zijn veel beter leesbaar. Met de minusmethode maak je al je teksten vlotter, korter, concreter, actiever en persoonlijker. 

+ Extra lessen

We vullen de e-learning steeds aan met extra lessen. Déze lessen staan al voor je klaar: offertes schrijven, vacatureteksten schrijven, blogs schrijven en schrijven voor e-mails en marketing automation. 


Elk kwartaal een masterclass copy: 

Exclusief voor deelnemers is er elke 3 maanden de gratis masterclass copy. Hierin bespreken Wim, Martin en Etienne actuele cases van deelnemers. De masterclasses zijn online via Zoom en duren 2 uur. Zorg dat er steeds minimaal één teamlid bij is, die de anderen bijpraat over inzichten die voor het team belangrijk zijn. 


Doen is leren. Deel je inzichten met elkaar en blijf je teksten verbeteren voor maximaal resultaat. 

Schrijf teksten die direct binnenkomen. En aanzetten tot actie.

Module 1: Kruip in de huid van je lezer

Je begint met een duidelijke definitie van elk segment waarvoor het team schrijft.

Module 2: Breng structuur aan in tekst 

Voor structuur in tekst maak je duidelijke afspraken over beloftes en bewijs per segment.

Module 3: Kijk- en leesgedrag beïnvloeden

In het team is iedereen zich bewust van het gebruik van Cialdini triggers in teksten.

Module 4: Pas neuromarketing toe in tekst

Bij elke tekst check je als team de volledige NeuromarketingCode voor conversie.

Module 5: Eindredactie

Je verwijdert alle overbodige tekst en vervangt vage, zwakke, formele en passieve tekst.

"Let op sociaal bewijs van Cialdini"


We kwamen vaak niet verder "let op Cialdini hè". Nu weet iedereen in het team hoe je met de 7 criteria converterende teksten schrijft. Het toepassen van bewezen neuromarketingprincipes maakt echt het verschil.

Willem van der steen CEO @ PI marketing

"Wij zien direct impact op de conversie"

We hebben de training met ons team gevolgd. Je ziet in deze training de handtekening van twee ervaren docenten. Het terugbrengen tot de kern. Zuinig omgaan met de tijd van de cursisten. Door tekst vanaf nu elk kwartaal op de agenda te zetten met de masterclasses wordt de kennis blijvend geborgd. Wij zien direct impact op de conversie van onze eigen website en die van onze klanten. Voor ons is lorem ipsum nu echt verleden tijd. En we kunnen vanuit Concept7 tegen een nog hoger niveau onze klanten bedienen. Echt top en zeer aanbevelingswaardig!


Valentijn Duijser Director at Concept7

Meer dan 88 teams maken impact in plaats van content

null

nullnullnullnullnullnullnullFeyenoord logonullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull


Vraag een offerte aan

Binnen 48 uur ontvang je van ons een vrijblijvende offerte voor je team.
Offerte aanvragen
Een offerte is geheel vrijblijvend

Boek een demo

Boek nu vrijblijvend een demo van 30 minuten.
Boek een demo
Plan direct in de agenda (via Calendly)
Wim van der Mark, Martin van Kranenburg en Etienne Donicie

Meer dan 78 jaar ervaring in 1 online cursus

Wim van der Mark heeft in 32 jaar meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en 4 bestsellers geschreven.

Martin van Kranenburg heeft meer dan 24 jaar ervaring in conversie optimalisatie en neuromarketing. 

Etienne Donicie begon al in 1995 met online content en gaf zijn eerste training in 1999.


Wim, Martin en Etienne zijn al jaren docent bij gerenommeerde opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute, NXT Pharma, SRM, De Redactie. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten.


In 2021 was Martin Docent van het jaar bij Beeckestijn Business School.

Etienne werd (helaas ;-) derde in de ranglijst van 150 docenten bij SRM. Wel met een 9,05 gemiddeld over heel 2021 van 350+ cursisten.

Opleiders waar je trainingen van Wim, Martin of Etienne kunt volgen:


nullnullnullnullnullnullnull

Cialdini meets copy

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

Vraag een offerte aan

Binnen 48 uur ontvang je van ons een vrijblijvende offerte voor je team.
Offerte aanvragen
Een offerte is geheel vrijblijvend

Boek een demo

Boek nu vrijblijvend een demo van 30 minuten.
Boek een demo
Plan direct in de agenda (via Calendly)