Dit is het resultaat na de teamtraining
Als iedereen die betrokken is bij tekst, zich verdiept in neuromarketing, gebeurt er iets bijzonders.
1. Je teksten worden beter gelezen. Je schrijft per segment. Niemand herkent zich in algemeenheden. Je succes begint met een lezer die zichzelf herkent.
2. Je tekst krijgt meer bewijs. Bij elke tekst stel je de structuurvragen over behoefte, belofte en bewijs, gevolgd door actie. Dat levert veel betere resultaten op.
3. Je beïnvloedt je lezer met de Cialdini principes. Daar heb je 7 opties voor. Welke triggers gebruik jij? En wanneer? Met welke woorden?
4. Je krijgt (veel) meer reacties. Je draait aan de vier knoppen om je conversie continue te verbeteren.
5. Je teksten zijn veel beter leesbaar. Met de minusmethode maak je al je teksten vlotter, korter, concreter, actiever en persoonlijker.
+ Extra lessen
We vullen de e-learning steeds aan met extra lessen. Déze lessen staan al voor je klaar: offertes schrijven, vacatureteksten schrijven, blogs schrijven en schrijven voor e-mails en marketing automation.
Elk kwartaal een masterclass copy:
Exclusief voor deelnemers is er elke 3 maanden de gratis masterclass copy. Hierin bespreken Wim, Martin en Etienne actuele cases van deelnemers. De masterclasses zijn online via Zoom en duren 2 uur. Zorg dat er steeds minimaal één teamlid bij is, die de anderen bijpraat over inzichten die voor het team belangrijk zijn.
Doen is leren. Deel je inzichten met elkaar en blijf je teksten verbeteren voor maximaal resultaat.
Schrijf teksten die direct binnenkomen. En aanzetten tot actie.
Module 1: Kruip in de huid van je lezer
Je begint met een duidelijke definitie van elk segment waarvoor het team schrijft.
Module 2: Breng structuur aan in tekst
Voor structuur in tekst maak je duidelijke afspraken over beloftes en bewijs per segment.
Module 3: Kijk- en leesgedrag beïnvloeden
In het team is iedereen zich bewust van het gebruik van Cialdini triggers in teksten.
Module 4: Pas neuromarketing toe in tekst
Bij elke tekst check je als team de volledige NeuromarketingCode voor conversie.
Module 5: Eindredactie
Je verwijdert alle overbodige tekst en vervangt vage, zwakke, formele en passieve tekst.