Ontdek de essentie van neuromarketing en commercieel schrijven. Daarna bepaal jij waar het brein van je lezer aan denkt en wanneer het tijd wordt voor conversie. Wie schrijft (voor het brein) blijft!

Wim van der Mark, schrijfcoach

Wim raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij was tot 1990 verkoopleider bij Vierhand Direct Marketing en organiseerde in die periode seminars met Prof. Siegfried Vögele, die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Trainingen om de resultaten van marketingcommunicatie te verbeteren.

Martin van Kranenburg, neuromarketeer

Martin is één van de meest gevraagde conversie -, personalisatie - en neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving.

nullnullnullnullnullnullnull

+10.000 uur kennis in 1 online training

Wim en Martin horen structureel bij best beoordeelde docenten van Beeckestijn Business School.

In 2019 stonden ze beiden in de Top3 met een 8,7 uit meer dan 100 beoordelingen!

 

The making of....

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.


arrow_drop_up arrow_drop_down