arrow_drop_up arrow_drop_down

Bewezen inzichten en ervaren docenten

Wim van der Mark, schrijfcoach

Wim raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij was tot 1990 verkoopleider bij Vierhand Direct Marketing en organiseerde in die periode seminars met Prof. Siegfried Vögele, die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Trainingen om de resultaten van marketingcommunicatie te verbeteren.

Martin van Kranenburg, neuromarketeer

Martin is één van de meest gevraagde conversie -, personalisatie - en neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. Hij heeft aan de wieg gestaan van bekende reiswebsites als D-reizen en Micazu. Martin helpt zowel B2B als B2C online marketing teams in een cadans te komen om structureel te experimenteren en optimaliseren. 

nullnullnullnullnullnullnull

Best beoordeeld

Wim en Martin horen bij best beoordeelde docenten van Beeckestijn Business School.

In 2019 stonden ze beiden zelfs in de TOP 3!

 

The making of....

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.