Gebruik de Cialdini Powerwords
Martin van Kranenburg
Martin van Kranenburg
Nieuw: Praktische e-learning + vier online masterclasses over de psychologie van copy voor conversie.
Nu je weet dat tekst de belangrijkste succesfactor voor conversie. Zou je daar dan meer over willen weten? En ermee aan slag willen? Ja? Je leert hoe je neuromarketing toepast in tekst. Je past de opgedane kennis direct toe op je eigen situatie. Je gaat stap voor stap sneller en beter schrijven en ziet direct resultaten.
Je kunt de e-learning zelfstandig of met je hele team volgen.
Deze teams zijn al begonnen: Concept7, VVV Texel, Zeeman, eHealth88, PUUR Exloo, B2B communications, Citymarketing Amersfoort, TenStripes, Wefabric, Scholen in de kunst, Unit4 Bedrijfssoftware, Synsel Techniek, Makelaarsland, Vivantus Makelaardij, Taxatierap, Basic Orange en Bureau Voor Tekst.
Ik wil een website waar ik trots op ben.
"Waar begin je als je een nieuwe website wil? Na de tweede module wist ik al precies hoe ik het wilde. Goud die dialoogschets. Nu loopt het vanzelf. Nog een paar weken en dan ga ik live met een website waar ik trots op ben."
Marenthe de Bruijne, onderneemster Leiderschapstrainingen
person - Company BVIk dacht dat ik het allemaal wel wist.
"De beïnvloedingprincipes van Cialdini kende ik al. Nu weet ik nog beter hoe ik deze kan toepassen in teksten. En hoe ik dus bewust kan schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must see voor elke copywriter."
Tekst optimaliseren doe je met je hele team.
"We willen dat iedereen in het team dezelfde kennis heeft van schrijftechnieken en neuromarketing. Dit is een super praktische training om met je team het maximale uit je teksten en conversie te halen."
Sjoerd Walinga, CRO strateeg Concept7
Marketeers, ondernemers en communicatieprofessionals van onderstaande bedrijven hebben zich al aangemeld.
"De combinatie van schrijftechnieken en neuromarketing helpt ons het hoogst haalbare uit copywriting te halen."
Stop met wachten, start met leren! Mis geen opdrachten, omzet en klanten. Ontdek hoe je neuromarketing succesvol kan toepassen in tekst. Je krijgt een jaar lang toegang tot alle lessen voor 179,- exclusief btw.
Wim van der Mark heeft in 32 jaar meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en 4 bestsellers geschreven.
Martin van Kranenburg heeft meer dan 24 jaar ervaring in conversie optimalisatie en neuromarketing.
Etienne Donicie begon al in 1995 met online content en gaf zijn eerste training in 1999.
Wim, Martin en Etienne zijn al jaren docent bij gerenommeerde opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute, NXT Pharma, SRM, De Redactie. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten.
In 2021 was Martin Docent van het jaar bij Beeckestijn Business School.
Etienne werd (helaas ;-) derde in de ranglijst van 150 docenten bij SRM. Wel met een 9,05 gemiddeld over heel 2021 van 350+ cursisten.
Opleiders waar je trainingen van Wim, Martin en Etienne kunt volgen:
Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.