Gebruik de Cialdini Powerwords

Natuurlijk wil je jouw bezoekers overtuigen, verleiden en aanzetten tot actie. Gebruik hiervoor de bewezen principes van Cialdini in tekst. 


Veel succes met het verleidelijker maken van al je teksten.

Martin van Kranenburg

Hoe verhoog je je conversie met tekst?

Nieuw: Praktische e-learning + vier online masterclasses over de psychologie van copy voor conversie.

Nu je weet dat tekst de belangrijkste succesfactor voor conversie. Zou je daar dan meer over willen weten? En ermee aan slag willen? Ja? Je leert hoe je neuromarketing toepast in tekst. Je past de opgedane kennis direct toe op je eigen situatie. Je gaat stap voor stap sneller en beter schrijven en ziet direct resultaten.


Je kunt de e-learning zelfstandig of met je hele team volgen.

Deze teams zijn al begonnen: Concept7, VVV Texel, Zeeman, eHealth88, PUUR Exloo, B2B communications, Citymarketing Amersfoort, TenStripes, Wefabric, Scholen in de kunst, Unit4 Bedrijfssoftware, Synsel Techniek, Makelaarsland, Vivantus Makelaardij, Taxatierap, Basic Orange en Bureau Voor Tekst.


Dit zeggen de deelnemers

Ik wil een website waar ik trots op ben.

"Waar begin je als je een nieuwe website wil? Na de tweede module wist ik al precies hoe ik het wilde. Goud die dialoogschets. Nu loopt het vanzelf. Nog een paar weken en dan ga ik live met een website waar ik trots op ben."


Marenthe de Bruijne, onderneemster Leiderschapstrainingen

person - Company BV

Ik dacht dat ik het allemaal wel wist.

"De beïnvloedingprincipes van Cialdini kende ik al. Nu weet ik nog beter hoe ik deze kan toepassen in teksten. En hoe ik dus bewust kan schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must see voor elke copywriter."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Tekst optimaliseren doe je met je hele team.

"We willen dat iedereen in het team dezelfde kennis heeft van schrijftechnieken en neuromarketing. Dit is een super praktische training om met je team het maximale uit je teksten en conversie te halen."

Sjoerd Walinga, CRO strateeg Concept7

Marketeers, ondernemers en communicatieprofessionals van onderstaande bedrijven hebben zich al aangemeld.


nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Ja, ik wil meer impact met tekst

"De combinatie van schrijftechnieken en neuromarketing helpt ons het hoogst haalbare uit copywriting te halen." 


Stop met wachten, start met leren! Mis geen opdrachten, omzet en klanten. Ontdek hoe je neuromarketing succesvol kan toepassen in tekst. Je krijgt een jaar lang toegang tot alle lessen voor 179,- exclusief btw. Na een jaar kan je verlengen voor slechts 19,50 exclusief btw per jaar.

Bewezen inzichten van ervaren docenten

Wim van der Mark heeft meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en vier bestsellers geschreven. Martin van Kranenburg geeft al meer dan 20 jaar trainingen over UX, neuromarketing en conversie. Zij zijn al jaren docent bij opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute en E-Academy. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten, met een gemiddeld cijfer van 8,7. Martin was de best beoordeelde spreker bij de Webwinkel Vakdagen 2020.

Opleiders waar je trainingen van Wim of Martin kunt volgen:


nullnullnullnullnullnullnull

The making of

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

arrow_drop_up arrow_drop_down