Zet als team neuromarketing en tekst op de agenda

Pas bewezen neuromarketingtechnieken toe en verhoog je conversie

Offerte voor de online training met je team

Upgrade de schrijfskills van jouw team

Offerte voor een incompanytraining

Versterk je team met een klassikale training

Spreek dezelfde taal en werk slimmer, sneller en succesvoller dan concurrenten

We zien het effect direct terug in onze omzet. 

"We kunnen nu al zien dat het een grote impact heeft op alles wat we doen. Mailflows aanpassen, homepage opnieuw inrichten, social proof toevoegen. Iedereen in de organisatie en onze partners zijn er mee bezig. We zien het effect ook direct terug in onze omzet."

Eduard de Wilde
Eduard de Wilde, CEO LiveHelfi
We spreken nu dezelfde taal. Dit had ik eerder willen weten.
"Als team moet je dezelfde taal spreken. Zo houden we elkaar scherp en leren we elke dag van elkaar. We bespreken altijd elkaars teksten. Dat zien we terug in onze conversies. Ik raad het iedereen aan. Tekst is het meest onderschatte element van conversie".
Edo Knoppert
Edo Knoppert, eigenaar PouchDirect

Iedereen in de organisatie schrijft teksten die overtuigen. 

"Deze online training is een must voor iedere professional die impact wil (moet) maken met tekst." Ons hele team doet mee. Ook onze financiële afdeling wil een goede mail schrijven als iemand te laat reageert. Deze kennis is onmisbaar voor iedere professional. 

Rob van Vroenhoven
Rob van Vroenhoven, manager NIMA Academy 

 Meer dan 7.000 exemplaren verkocht 

Gebruik het boek als naslagwerk bij de training. Maak je teksten overtuigender, verleidelijker én winstgevender.

Ja, ik wil een prijsopgave voor mijn team
Een prijsopgave is alitjd vrijblijvend
Boek Schrijven voor het Brein
Valentijn Duijser

We zien direct resultaat uit betere teksten 

We hebben de training met ons team gevolgd. Je ziet in deze training de handtekening van drie ervaren docenten. Het terugbrengen tot de kern. Zuinig omgaan met de tijd van de cursisten.


Door tekst vanaf nu elk kwartaal op de agenda te zetten met de masterclasses wordt de kennis blijvend geborgd. Wij zien direct impact op de conversie van onze eigen website en die van onze klanten. Meer impact maken. Daar doen we het voor. 


Valentijn Duijser Director at Concept7
Willem van der Steen

We doen nu de Cialdini-check bij elke uiting


We kwamen vaak niet verder "let op Cialdini hè". Nu weet iedereen in het team hoe je met de 7 criteria converterende teksten schrijft. Het toepassen van bewezen neuromarketingprincipes maakt echt het verschil.

Willem van der steen CEO @ PI marketing

Meer dan 195 teams passen neuromarketing toe in tekst 

null

nullnullnullnullnullnullnullFeyenoord logonullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull


1

E-learning

4

Online masterclasses

195 +

Ambitieuze teams

Wim van der Mark. Etienne Donicie en Martin van Kranenburg trainen bij:


nullnullnullnullnullnullnull