Kruip in de huid van je ideale klant

Wil jij je ideale klant op je website, in je mailings op social direct raken? Ja? Ok, dan begrijp je ook dat dit álleen lukt als je weet wat je ideale klant beweegt. 


Welke actuele vragen heeft je klant? Het schrijven van teksten is het beantwoorden van de belangrijkste lezersvragen. Ja, zo simpel is het eigenlijk. 


Welke frustraties heeft je klant? Wat zou hem/haar extra motiveren? Schrijf het op! Door het uit te schrijven ga je niet meer ondernemen vanuit de oppervlakte maar ga je de diepte in. Zo kruip je in de huid van je klant.  Je zult ontdekken dat je hem met de juiste tekst op het juiste moment wél kan raken! 


Download hieronder gratis je werkblad. Nee, je hoeft geen e-mailadres achter te laten, geen gedoe dus.

The making of

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

Hoe verhoog je je conversie met tekst?

Nieuw: Praktische e-learning + vier online masterclasses over de psychologie van copy voor conversie.

Nu je weet dat tekst de belangrijkste succesfactor voor conversie. Zou je daar dan meer over willen weten? En ermee aan slag willen? Ja? Je leert hoe je neuromarketing toepast in tekst. Je past de opgedane kennis direct toe op je eigen situatie. Je gaat stap voor stap sneller en beter schrijven en ziet direct resultaten.


Je kunt de e-learning zelfstandig of met je hele team volgen.

Deze teams zijn al begonnen: Concept7, VVV Texel, Zeeman, eHealth88, PUUR Exloo, B2B communications, Citymarketing Amersfoort, TenStripes, Wefabric, Scholen in de kunst, Unit4 Bedrijfssoftware, Synsel Techniek, Makelaarsland, Vivantus Makelaardij, Taxatierap, Basic Orange en Bureau Voor Tekst.


Dit zeggen de deelnemers

Ik wil een website waar ik trots op ben.

"Waar begin je als je een nieuwe website wil? Na de tweede module wist ik al precies hoe ik het wilde. Goud die dialoogschets. Nu loopt het vanzelf. Nog een paar weken en dan ga ik live met een website waar ik trots op ben."


Marenthe de Bruijne, onderneemster Leiderschapstrainingen

person - Company BV

Ik dacht dat ik het allemaal wel wist.

"De beïnvloedingprincipes van Cialdini kende ik al. Nu weet ik nog beter hoe ik deze kan toepassen in teksten. En hoe ik dus bewust kan schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must see voor elke copywriter."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Tekst optimaliseren doe je met je hele team.

"We willen dat iedereen in het team dezelfde kennis heeft van schrijftechnieken en neuromarketing. Dit is een super praktische training om met je team het maximale uit je teksten en conversie te halen."

Sjoerd Walinga, CRO strateeg Concept7

Marketeers, ondernemers en communicatieprofessionals van onderstaande bedrijven hebben zich al aangemeld.


nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Bewezen inzichten van ervaren docenten

Wim van der Mark heeft meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en vier bestsellers geschreven. Martin van Kranenburg geeft al meer dan 20 jaar trainingen over UX, neuromarketing en conversie. Zij zijn al jaren docent bij opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute en E-Academy. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten, met een gemiddeld cijfer van 8,7. Martin was de best beoordeelde spreker bij de Webwinkel Vakdagen 2020.

Opleiders waar je trainingen van Wim of Martin kunt volgen:


nullnullnullnullnullnullnull

Een jaar toegang tot de training én 4 online masterclasses, waar je normaal 500,- tot 750,- voor betaalt.


Hier slechts 179,- exclusief btw.

arrow_drop_up arrow_drop_down