Wil je moeiteloos overtuigend én conversiegericht schrijven?

Gebruik dit boek als handig naslagwerk. Voor al je teksten. Leer hoe je bewezen psychologische principes toepast in tekst. 

Ja, ik wil dit boek bestellen >> 
Bestel vandaag bij Managementboek

Na het lezen van dit boek:

  • Weet je hoe het brein scant, leest en tekst verwerkt
  • Pas je bewezen neuromarketingtechnieken toe in tekst

  • Schrijf je tekst die meer reacties, leads en conversie oplevert

  • Kun je beoordelen wanneer een tekst goed is én wanneer niet.

  • Schrijf je moeiteloos teksten die de aandacht pakken, vasthouden en sturen

Pas bewezen neuromarketingtechnieken toe in tekst

Martin en Wim behoren tot de Champions League van het overtuigen met tekst. 


Ze hebben een vlijmscherp oog en komen meteen met praktische tips om je website of mail veel overtuigender te maken. Je voelt meteen: dit werkt.

Hans Janssen


Hans Janssen, CEO bij Denkproducties

Tekst is de meest onderschatte skill voor conversie.


Hiermee kan je het verschil maken. De kracht van dit boek zit in de combinatie: bewezen psychologische principes, toegepast op tekst. 

Maarten Dirksen
Maarten Dirksen, Eigenaar van webbureau Basic Orange

Dit boek zet de lezer altijd centraal.


Lees het en ga ermee aan de slag. Je klant beïnvloeden een keuze te maken die goed is voor hem én voor jou. Dit is hét boek als je klanten wil helpen de juiste keuze te maken.

Sydney Brouwer
Sydney Brouwer, Auteur en spreker over klantgerichtheid en klantbeleving

+ 7.000 boeken verkocht 🙌

5000 boeken verkocht
Bestel vandaag jouw exemplaar


Pas bewezen neuromarketingprincipes toe in tekst

"Dit boek is essentieel als je meer uit je website en online marketing wil halen"

Juist voor ondernemers is het belangrijk dat tekst effectief is

"Dat draagt direct bij aan hun business: een beter resultaat uit websites, mails, offertes en posts op social media. Dit boek staat boordevol handige tips en tricks voor ondernemers."

Gerard van den Broek


Gerard van den Broek, Directeur De Ondernemer

Een fijn boek voor zelfstandige ondernemers met een website

"De teksten op je website maken het verschil bij mensen die je nog niet kennen.  Je leert schrijven over oplossingen voor je klant in plaats van over jezelf. En dat werkt ongekend effectief."

Marenthe de Bruijne
Marenthe de Bruijne, Trainer en coach persoonlijk leiderschap

We gebruiken het als handleiding voor al onze teksten

"Het is een must voor elke marketeer en ondernemer om te kunnen beoordelen of een tekst goed is. Makkelijk leesbaar en direct toepasbaar. Ik heb de checklist achterin het boek altijd bij de hand."

Rien van Wolfswinkel
Rien van Wolfswinkel, Online Marketing Consultant bij Pure Internet Marketing
Wim van der Mark, Robert Caildini en Martin van Kranenburg

De auteurs zijn ervaren docenten. Die je aanzetten tot lezen én doen. 

Wim van der Mark en Martin van Kranenburg nemen je mee in de wereld van bewezen brein- en schrijftechnieken. Zij hebben meer dan 10.000 uur aan ervaring, onderzoek en trainingsmateriaal verpakt in 1 boek.


Wim van der Mark heeft in 32 jaar meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en 4 bestsellers geschreven. Martin van Kranenburg heeft meer dan 25 jaar ervaring in conversie optimalisatie en neuromarketing. Docent van het jaar Beeckestijn Business School in 2021 en 2023. En twee keer beoordeeld tot spreker van het jaar bij de Webwinkel vakdagen.


Je krijgt de inzichten van neurowetenschappers als Siegfried Vögele, Robert Cialdini, BJ Fogg, Steve Krug en Daniel Kahneman vertaald naar tekst. Zo maak je je teksten overtuigender, verleidelijker en winstgevender. 

Geïnteresseerd? Bestel vandaag jouw exemplaar.

Direct bestellen

Begin morgen betere teksten te schrijven

  34,95

Maak je teksten direct verleidelijker, overtuigender én winstgevender.

Bestel vandaag bij Managementboek


Meer dan 7.000 exemplaren verkocht

Meer dan 30 boeken?

Neem dan contact op voor een voorstel

Voor je team!

Zet tekst samen op de agenda. 


Meestal lees ik boeken maar half. Dan is mijn aandacht weg. Maar dat was bij Schrijven voor het Brein wel anders.
(Dorien van de Linde, Fintech marketing specialist)
Een struikelblok voor veel ondernemers. Wat zet je op die website? Dit boek leert je hoe het je wél lukt.
(Marina Morks, MORKSwebteksten)
Soms heb je van die boeken die ervoor zorgen dat je ineens hardop tegen jezelf zit te praten: "Jaaa!" Precies dit!"
(Amanda Murre, Tekstkunstenaar) 

Ontdek de kracht van (brein)taal

Wist je dat het boek benoemd is tot hét Management Vakantieboek van 2023 door de lezers van Frankwatching. Als je nu nog niet overtuigd bent 😉