Aan de slag met de NeuromarketingCode

Download hier het B=(MAT)+rU conversie werkblad uit de vierde module van de online training Schrijven voor het brein: neuromarketing copywriting voor meer bereik, conversie en sales.


Veel succes met het toepassen van je nieuwe inzichten!

Martin van Kranenburg

The making of

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

Hoe verhoog je je conversie met tekst?

Nieuw: Praktische e-learning + vier online masterclasses over de psychologie van copy voor conversie.

Nu je weet dat tekst de belangrijkste succesfactor voor conversie. Zou je daar dan meer over willen weten? En ermee aan slag willen? Ja? Je leert hoe je neuromarketing toepast in tekst. Je past de opgedane kennis direct toe op je eigen situatie. Je gaat stap voor stap sneller en beter schrijven en ziet direct resultaten.


Je kunt de e-learning zelfstandig of met je hele team volgen.

Deze teams zijn al begonnen: Concept7, VVV Texel, Zeeman, eHealth88, PUUR Exloo, B2B communications, Citymarketing Amersfoort, TenStripes, Wefabric, Scholen in de kunst, Unit4 Bedrijfssoftware, Synsel Techniek, Makelaarsland, Vivantus Makelaardij, Taxatierap, Basic Orange en Bureau Voor Tekst.


Dit zeggen de deelnemers

Ik wil een website waar ik trots op ben.

"Waar begin je als je een nieuwe website wil? Na de tweede module wist ik al precies hoe ik het wilde. Goud die dialoogschets. Nu loopt het vanzelf. Nog een paar weken en dan ga ik live met een website waar ik trots op ben."


Marenthe de Bruijne, onderneemster Leiderschapstrainingen

person - Company BV

Ik dacht dat ik het allemaal wel wist.

"De beïnvloedingprincipes van Cialdini kende ik al. Nu weet ik nog beter hoe ik deze kan toepassen in teksten. En hoe ik dus bewust kan schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must see voor elke copywriter."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Tekst optimaliseren doe je met je hele team.

"We willen dat iedereen in het team dezelfde kennis heeft van schrijftechnieken en neuromarketing. Dit is een super praktische training om met je team het maximale uit je teksten en conversie te halen."

Sjoerd Walinga, CRO strateeg Concept7

Marketeers, ondernemers en communicatieprofessionals van onderstaande bedrijven hebben zich al aangemeld.


nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull
Wim van der Mark, Martin van Kranenburg en Etienne Donicie

Meer dan 78 jaar ervaring in 1 online cursus

Wim van der Mark heeft in 32 jaar meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en 4 bestsellers geschreven.

Martin van Kranenburg heeft meer dan 24 jaar ervaring in conversie optimalisatie en neuromarketing. 

Etienne Donicie begon al in 1995 met online content en gaf zijn eerste training in 1999.


Wim, Martin en Etienne zijn al jaren docent bij gerenommeerde opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute, NXT Pharma, SRM, De Redactie. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten.


In 2021 was Martin Docent van het jaar bij Beeckestijn Business School.

Etienne werd (helaas ;-) derde in de ranglijst van 150 docenten bij SRM. Wel met een 9,05 gemiddeld over heel 2021 van 350+ cursisten.

Opleiders waar je trainingen van Wim of Martin kunt volgen:


nullnullnullnullnullnullnull

Ja, ik wil meer impact met tekst

"De combinatie van schrijftechnieken en neuromarketing helpt ons het hoogst haalbare uit copywriting te halen." 


Stop met wachten, start met leren! Mis geen opdrachten, omzet en klanten. Ontdek hoe je neuromarketing succesvol kan toepassen in tekst. Je krijgt een jaar lang toegang tot alle lessen voor 179,- exclusief btw. Na een jaar kan je verlengen voor slechts 79,- exclusief btw per jaar.