Copywriting is de meest onderschatte skill voor conversie

Je website en teksten optimaliseren is teamwork

Voor marketingteams, web- en (online) marketingbureaus die met bewezen neuromarketing principes voor maximaal online resultaat gaan

"Als team spreken we nu dezelfde taal"

Ik heb het hele team aangemeld en ben daar blij om
"Als team moet je namelijk dezelfde taal spreken.  Zo houden we elkaar scherp en leren we elke dag van elkaar. We bespreken altijd elkaars teksten. Dat zien we terug in onze conversies. Ik raad het iedereen aan. Tekst is het meest onderschatte element van conversie".
Edo Knoppert, eigenaar PouchDirect

We dachten dat we het allemaal wel wisten

"De beïnvloedingsprincipes van Cialdini kenden we al. Nu weten we nog beter hoe we dit toepassen in tekst. En hoe we dus bewust  schrijven voor het onbewuste brein. Deze online training is a must do voor ieder teamlid die echt impact wil maken met tekst."

Nicol Tadema, eigenaar Bureau Voor Tekst

Het heeft direct impact op onze business

"We kunnen nu al zien dat het een grote impact heeft op alles wat we doen. Mailflows aanpassen, homepage opnieuw inrichten, social proof toevoegen. Iedereen in de organisatie en onze partners zijn er mee bezig. We zien het effect ook direct  terug in onze omzet."

Eduard de Wilde, CEO LiveHelfi

Boek nu vrijblijvend een demo van 30 minuten

1
E-learning
4
Online masterclasses
1.200+
Deelnemers
85
Teams
32 jaar
Schrijfcoaching
24 jaar
Conversie ervaring

Dit is het resultaat na de teamtraining

Als iedereen die betrokken is bij tekst zich verdiept in neuromarketing, gebeurt er iets bijzonders.


1. Je teksten worden beter gelezen. Je schrijft per segment. Niemand herkent zich in algemeenheden. Je succes begint met een lezer die zichzelf herkent.  

2. Je tekst krijgt meer bewijs. Bij elke tekst stel je de structuurvragen over behoefte, belofte en bewijs, gevolgd door actie. Dat levert veel betere resultaten op.

3.  Je beïnvloedt je lezer met de Cialdini principes.  Daar heb je 7 opties voor. Welke triggers gebruik jij? En wanneer? Met welke woorden?  

4. Je krijgt (veel) meer reacties. Je draait aan de vier knoppen om je conversie continue te verbeteren.  

5. Je teksten zijn veel beter leesbaar. Met de minusmethode maak je al je teksten vlotter, korter, concreter, actiever en persoonlijker. 

+ Extra lessen

We vullen de e-learning steeds aan met extra lessen. Déze lessen staan al voor je klaar: offertes schrijven, vacatureteksten schrijven, blogs schrijven en schrijven voor e-mails en marketing automation. 


Elk kwartaal een masterclass copy: 

Exclusief voor deelnemers is er elke drie maanden de gratis masterclass copy. Hierin bespreken Wim en Martin actuele cases van deelnemers. De masterclasses zijn online via Zoom en duren twee uur. Zorg dat er steeds minimaal één teamlid bij is, die de anderen bijpraat over inzichten die voor het team belangrijk zijn. 


Doen is leren. Deel je inzichten met elkaar en blijf je teksten verbeteren voor maximaal resultaat. 

Schrijf teksten die direct binnenkomen. En aanzetten tot actie.

Module 1: Kruip in de huid van je lezer

Je begint met een duidelijke definitie van elk segment waarvoor het team schrijft.

Module 2: Breng structuur aan in tekst 

Voor structuur in tekst maak je duidelijke afspraken over beloftes en bewijs per segment.

Module 3: Kijk- en leesgedrag beïnvloeden

In het team is iedereen zich bewust van het gebruik van Cialdini triggers in teksten.

Module 4: Pas neuromarketing toe in tekst

Bij elke tekst check je als team de volledige NeuromarketingCode voor conversie.

Module 5: Eindredactie

Je verwijdert alle overbodige tekst en vervangt vage, zwakke, formele en passieve tekst.

"Let op sociaal bewijs van Cialdini"


We kwamen vaak niet verder "let op Cialdini hè". Nu kent iedereen in het team de 7 criteria hoe je converterende teksten schrijft. Het toepassen van bewezen neuromarketing principes maakt echt het verschil.

Willem van der steen CEO @ PI marketing

"Wij zien direct impact op de conversie"

We hebben de training met ons team gevolgd. Je ziet in deze training de handtekening van twee ervaren docenten. Het terugbrengen tot de kern. Zuinig omgaan met de tijd van de cursisten. Door tekst vanaf nu elk kwartaal op de agenda te zetten met de masterclasses wordt de kennis blijvend geborgd. Wij zien direct impact op de conversie van onze eigen website en die van onze klanten. Voor ons is lorem ipsum nu echt verleden tijd. En we kunnen vanuit Concept7 tegen een nog hoger niveau onze klanten bedienen. Echt top en zeer aanbevelingswaardig!


Valentijn Duijser Director at Concept7

Meer dan 85 teams maken impact in plaats van content

null

nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull


Boek nu vrijblijvend een demo van 30 minuten

Bewezen inzichten van ervaren docenten

Wim van der Mark heeft meer dan 30.000 communicatieprofessionals getraind en vier bestsellers geschreven. Martin van Kranenburg geeft al meer dan 20 jaar trainingen over UX, neuromarketing en conversie. Zij zijn al jaren docent bij opleiders als: Beeckestijn Business School, ICM, SchaalX, Erasmus Marketing Institute, ISCV Schrijftrainingen, The Talent Institute en E-Academy. Bij alle opleiders horen zij structureel tot de best beoordeelde docenten, met een gemiddeld cijfer van 8,7. Martin was de best beoordeelde spreker bij de Webwinkel Vakdagen 2020.  

Opleiders waar je trainingen van Wim of Martin kunt volgen:


nullnullnullnullnullnullnull

Cialdini meets copy

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

Boek nu vrijblijvend een demo van 30 minuten