Meer dan 155 teams passen neuromarketing toe in tekst
We zien het effect direct terug in onze omzet.
"We kunnen nu al zien dat het een grote impact heeft op alles wat we doen. Mailflows aanpassen, homepage opnieuw inrichten, social proof toevoegen. Iedereen in de organisatie en onze partners zijn er mee bezig. We zien het effect ook direct terug in onze omzet."
Iedereen in de organisatie schrijft teksten die overtuigen.
"Deze online training is een must voor iedere professional die impact wil (moet) maken met tekst." Ons hele team doet mee. Ook onze financiële afdeling wil een goede mail schrijven als iemand te laat reageert. Deze kennis is onmisbaar voor iedere professional.
Gebruik het boek als naslagwerk. Maak je teksten overtuigender, verleidelijker én winstgevender.
Meer dan 155 teams passen neuromarketing toe in tekst
155 +
"Let op sociaal bewijs van Cialdini"
We kwamen vaak niet verder "let op Cialdini hè". Nu weet iedereen in het team hoe je met de 7 criteria converterende teksten schrijft. Het toepassen van bewezen neuromarketingprincipes maakt echt het verschil.
Wim van der Mark. Etienne Donicie en Martin van Kranenburg. Trainen bij:
"Wij zien direct impact op de conversie"
We hebben de training met ons team gevolgd. Je ziet in deze training de handtekening van drie ervaren docenten. Het terugbrengen tot de kern. Zuinig omgaan met de tijd van de cursisten.
Door tekst vanaf nu elk kwartaal op de agenda te zetten met de masterclasses wordt de kennis blijvend geborgd. Wij zien direct impact op de conversie van onze eigen website en die van onze klanten. Meer impact maken. Daar doen we het voor.