Meer conversie halen uit je website en e-mailmarketing? Bekijk de gratis proefles en stuur ogen richting conversie

We denken dat we zelf bepalen waar we naar kijken, maar met design is het kijkgedrag van jouw publiek te sturen. Wel zo fijn als hun blik dan blijft hangen op de conversieknop op jouw pagina. In deze gratis proefles van 18 minuten leer je hoe je dat doet.

  • Stuur je kijker naar de conversieknop
  • Gebruik pijlen en andere visuele nudges
  • Verhoog aantoonbaar je conversie met de juiste combi van tekst en vorm
Ja, ik wil ook waardevolle tips per mail ontvangen!
Gebruik gaze-cue om de kijkrichting te sturen
Gaze cue: we volgen de kijkrichting van de persoon op de foto

Meer conversie halen uit je website en e-mailmarketing? Bekijk de gratis proefles en stuur ogen richting conversie

    We denken dat we zelf bepalen waar we naar kijken, maar met design is het kijkgedrag van jouw publiek te sturen. Wel zo fijn als hun blik dan blijft hangen op de conversieknop op jouw pagina. In deze gratis proefles van 18 minuten leer je hoe je dat doet.

    • Stuur je kijker naar de conversieknop
    • Gebruik pijlen en andere visuele nudges
    • Verhoog aantoonbaar je conversie met de juiste combi van tekst en vorm
We volgen de kijkrichting van de persoon op de foto
Gaze cue: we volgen de kijkrichting van de persoon op de foto
 
Robbie van der Werf Partner bureau eztat

Robbie van der Werf, bureau eztat

132,6% meer conversie

"Een klant had geen budget voor een nieuwe website, fotografie of design. We mochten alleen tekst verbeteren. Met de principes van Schrijven voor het Brein realiseerden we in 6 maanden tijd 132,6% meer conversie. En dat met 4,8% minder bezoekers!"