Martin van Kranenburg

Een van de meest gevraagde conversie- én neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. Beeckestijn Business School docent van het jaar.

"Slechts weinigen begrijpen de onderbewuste taaltrucs die ons brein prikkelen. Nog minder weten deze lessen helder en begrijpelijk te vertalen naar de belevingswereld van ondernemers, marketeers, journalisten en copywriters. Martin van Kranenburg en Wim van der Mark zijn de uitzondering op de regel. Hun schrijven voor het brein-filosofie is van onschatbare waarde voor iedereen die met geschreven teksten een ander wil overtuigen of motiveren.

Remy Gieling Dagvoorzitter, spreker | Voormalig hoofdredacteur MT/Sprout

In een limousine naar de bedankpagina

De rode draad in mijn werk is om van zoekers, boekers te maken. En let op. Een "boeker" kan ook zijn dat iemand zich aanmeldt voor je nieuwsbrief. Een afspraak met jou wil maken. Een whitepaper downloaden. Elke website, elke landingspagina, elke e-mail heeft een doel. Daar ga je maximaal voor. 


Een Brabander in Amersfoort

Ja, trots op Brabant. Woonachtig met mijn gezin in Amersfoort. De Keistad. Kerndocent bij Beeckestijn Business School in Leusden en docent, trainer bij meerdere mooie organisaties zoals NIMA, TTI Amsterdam, Erasmus Marketing Institute, SchaalX en NXT Pharma. Met ons gezin gaan we graag een weekendje weg. Ik ben hoofd studiereizen bij Weekendje weg met Kids en al meer dan 12 jaar ontdekken we de mooiste plekken van Nederland en daarbuiten. We betalen met content. Content is geld. Dat hoef ik jou niet uit te leggen.


Auteur van de whitepaper online beïnvloeden

Man, man. Wat ben ik "gepakt" door de principes van Robert Cialdini. Toen ik voor het eerst die naam hoorde, dacht ik dat is een of andere Italiaanse circus artiest. Maar niets van dat. Dit is dé goeroe over invloed en beïnvloeden. Voor Marketingfacts heb ik de principes van Cialdini vertaald naar een online omgeving. Die moet je als ondernemer, marketeer, copywriter niet kennen maar kunnen dromen. Tenminste als je impact wil maken in plaats van content. 


Een neurolaag over tekst. Daar ligt het goud

De werking van het brein is magisch. De kennis ervan onmisbaar voor iedere marketeer, ondernemer en copywriter. Als je begrijpt hoe het brein beslist kan je het beïnvloeden. Op een normale manier. Wil je de boel manipuleren dan gaat je dat lukken. Maar ik ga er vanuit dat je hier met de goede intenties bent. Dus, ja. Dan is deze e-learning er voor jou als ondernemer, zzp'er of copywriter. Je kunt ook met je team aansluiten. Ontdek hoe je jouw verhaal vertelt. Een verhaal die direct binnenkomt in het onbewuste brein. Mis geen opdrachten, omzet en klanten en leer neuromarketing toe te passen in tekst. 


Wil je meer leren? Wacht niet langer en meld je aan. En ik zie je graag bij een van de komende masterclasses. Doe je mee?

Beeckestijn Business School docent van het jaar

Een score van 8,9 op basis van honderden beoordelingen

nullnullnullnullnull