arrow_drop_up arrow_drop_down

Martin van Kranenburg

Een van de meest gevraagde conversie -, personalisatie - en neuromarketing  sprekers en trainers in Nederland

Best beoordeelde spreker Webwinkel Vakdagen 2020

Martin is een van de meest gevraagde conversie-, personalisatie- en neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. In 2020 was hij de #nr 1 spreker over Neuromarketing en conversie op de Webwinkel Vakdagen met 200 sprekers. Hij werd beoordeeld met het cijfer 9,16. 


Helpt marketing teams om structureel te experimenteren

Martin helpt zowel B2B als B2C online marketing teams in een cadans te komen om structureel te experimenteren en optimaliseren. Hij gebruikt daarvoor zijn ConversionFriday model.  


Gewaardeerd docent bij meerdere opleiders

Martin is (net zoals Wim) kerndocent bij Beeckestijn Business School. Daarnaast geeft hij ook trainingen en workshops voor The Talent Institute, Thuiswinkel, SchaalX, NIMA en de Erasmus Marketing Institute. 


Auteur van de whitepaper online beïnvloeden

Martin is partner en ontwikkelaar van de e-learning Schrijven voor het brein. Hij is bestuurslid bij de NIMA community "Brein en gedrag" en schrijver van de populaire whitepaper "online beïnvloeden", waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. 


Wil je meer leren over hoe je neuromarketing kan toepassen in tekst? Wacht niet langer en meld je aan. 

The making of

Schaarste is naast sociale bewijskracht een van de meest gebruikte principes van Cialdini om eerder een (kleine) ”ja” te krijgen op jouw verzoek. Maar hoe vertaal je dat in tekst? Hier zie je Martin aan het werk bij studio Wim van der Mark in Hoofddorp waarin Martin uitlegt hoe je kan winnen met verliestaal.

nullnullnullnullnull